Trusa laborator experimente inteligenta artificiala
Trusa laborator experimente inteligenta artificiala. Kit introductiv pentru intelegerea sistemului AI. Made in Germany.
2.199,00 lei
Descriere
Trusa laborator experimente inteligenta artificiala
Gamă largă de experimente pentru diferite grupe de vârstă
Activitatea „AI Wins” servește ca un experiment introductiv si oferă o oportunitatea fascinantă de a observa învățarea „sistemului AI”, rundă cu rundă. Departe de ecran și computer, devine clar că nu există niciun program ascuns în fundal; în schimb, este o abordare pur sistematică care duce la rezultate! Acest lucru nu numai că contribuie la înțelegere, dar ajută și la „demistificarea” inteligenței artificiale și pune bazele unei abordări faptice și bazate pe experiență a subiectului.
Prin intermediul ciupercilor din lemn, care prezintă diverse caracteristici vizibile și tactile – binare și numerice –, elevii învață principiile fundamentale ale diferiților algoritmi: creează un arbore de decizie cu un algoritm și îl verifică matematic cu ajutorul ciupercilor, care devin astfel o punte între experimentarea empirică și calculul precis.
Clasificarea în ciuperci de instruire, validare, testare și decizie permite optimizarea și testarea diferitelor modele. Numărul de ciuperci a fost ales pentru a permite atât experimentarea practică, cât și optimizarea hiperparametrilor. Coordonatele locurilor de colectare a ciupercilor explică vizual algoritmul k-cel mai apropiat vecin și perceptronul. Opțiunile de diferențiere extind gama de experimente la sarcini mai avansate pentru studenții de nivel superior.
Informatica intalneste etica
Conexiunea din lumea reală a ciupercilor parțial comestibile și parțial otrăvitoare evidențiază, de asemenea, dimensiunea etică: cât de departe poate/ar trebui să aveți încredere într-un algoritm (de exemplu, o aplicație de recunoaștere a ciupercilor) și ce responsabilitate își asumă pentru sine și pentru alții? Cât de periculoasă este inteligența artificială? Cine este responsabil pentru erori?
Dezvoltat in colaborare cu Departamentul de Computer Science al Uniersitatii din Wurzburg
Continut :
25.01.10 Cutie plat de depozitare
25.01.30 Capac cu ghidon și sistem de coordonate (date de antrenament)
74.01.00 Placă de bază KI-1-A „AI Wins”
74.02.00 Set piese de joc rotunde (42 piese)
74.03.00 Placă de bază KI-1-B „Arborele de decizie” (din două piese)
74.04.00 Set ciuperci (16 bucăți)
74.05.00 2x Set de etichete mari pentru arborele de decizie (5 bucăți fiecare)
74.06.00 2x Set de etichete mici pentru arborele de decizie (10 bucăți fiecare)
74.07.00 Placă de bază KI-1-C „5 x 5” cu riglă
Fiecare trusa include o broșură de experiment și un ghid al profesorului.
Experimente de realizat AI 1-4:
AI Wins – Un joc de învățare
(Învățare prin întărire)
AI 5-12: Algoritmul arborelui decizional
(Clasificare, crearea unui arbore decizional,
Optimizarea adâncimii arborelui, evaluarea cu date de testare,
Determinarea preciziei datelor de antrenament în funcție de adâncimea arborelui)
AI 13-15: Algoritmul k-Cei mai apropiati vecini
(Optimizarea lui k)
AI 16-17: Perceptronul – Neuronul artificial
(Perceptron și Delta Learning Rule, Decision Boundary)
AI 18-19: Experimente suplimentare – Fundamente
(Algoritmul Greedy, codificare 5×5)
Made in Germany
Informații suplimentare
Greutate | 3 kg |
---|---|
Dimensiuni | 500 × 400 × 150 mm |
Trebuie să fii autentificat pentru a publica o recenzie.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.