Politica Retururi
Ne dorim să fiți pe deplin mulțumiți de produsele cumpărate de la noi. Magazinul on-line furnissa.ro va ofera posibilitatea de a returna produsul achizitionat in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produselor, facilitate acordata doar persoanelor fizice care au achizitionat produsul la distanta, conform prevederilor OUG 34/2014. Conditia pentru retur este ca produsul să fie in aceeași stare in care a fost livrat către dumneavoastră (să aibă ambalajul original, să nu fie desfăcut, produsul să nu fi fost folosit si sa nu fie deteriorat). La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata dacă îndeplinește condițiile mai sus menționate, în caz contrar acesta va fi refuzat. Toata responsabilitatea legata de serviciile de livrare privind returul produselor ii revine exclusiv clientului (pregatire si ambalare corespunzatoare colet, identificare curier potrivit pentru natura marfii si plata transportului). După efectuarea constatării la sediul beneficiarului, clientului I se restituie suma datorată după scăderea tuturor cheltuielilor de transport privind livrarea produselor catre client in termen de maxim 30 de zile de la receptia conforma a acestora. In cazul in care produsul returnat este deteriorat sau cu ambalajul desfacut, SC FURNISSA SRL isi rezerva dreptul de a percepe o taxa suplimentara de 0-50% din valoarea produselor, taxa care acopera cheltuilile de readucere a produselor la starea initiala, suma care se scade din plata initiala a produselor.
Pentru clientii institutii de stat sau firme private, politica de retur este dupa cum urmeaza:
Ulterior livrării produselor de către Furnizor, Beneficiarul are obligatia ca in termen de 5 zile lucratoare de la primirea comenzii sa inspecteze produsele în vederea verificării conformității acestora cu cerințele prevăzute în comandă, sa intocmeasca si sa transmita furnizorului procesul verbal de receptie. Dacă în urma inspecției, Beneficiarul constată că produsele livrate nu sunt conforme cerințelor indicate în comandă, acesta va identifica deficiențele produselor și le va transmite în scris, în termenul mentionat de la data primirii, Furnizorului, în vederea remedierii lor. Furnizorul va proceda la analiza reclamației și, în cazul în care aceasta este justificată, la remedierea situației (remedierea va consta în principal în repararea produsului neconform sau înlocuirea acestuia, iar dacă repararea sau înlocuirea nu sunt posibile, Furnizorul va proceda la reducerea corespunzătoare a prețului), însă doar în cazul în care Beneficiarul indică în mod concret cerințele prevăzute în comandă ce nu au fost respectate. Furnizorul nu este responsabil de descarcarea, manipularea si depozitarea produselor la sediul beneficiarului, ca atare, acestuia nu i se pot imputa deteriorari sau lipsuri aparute in timpul descarcarii, manipularii si depozitarii la sediul beneficiarului sau a locatiei de livrare indicate de catre acesta. Dupa expirarea perioadei prevazute pentru receptia produselor, acestea se considera a fi acceptate fara obiectii iar orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Cum se returnează produsul și cum se primește valoarea achitata înapoi?
Pentru informarea Furnissa despre returnare și comunicare IBAN pentru returnarea contravalorii trebuie trimis un e-mail de informare către adresa vanzari@furnissa.ro sau fax la 0264371888 cu următoarele informații:
1. Numele pe care a fost făcută comanda, respectiv factura
2. Data facturii și produsul sau produsele care se returnează
3. Contul IBAN unde se poate returna contravaloarea produsului (fără taxe de transport tur-retur).